Biznes

Woda do biura – ile to kosztuje? Na co zwrócić uwagę?

Prawo pracy od pewnego czasu wymaga, aby zapewnić pracownikom stały dostęp do napojów w zakładzie pracy. Dlatego coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na to, żeby kupić lub wynająć dystrybutor do wody. Ile tak naprawdę kosztuje użytkowanie tego sprzętu? Na co zwrócić uwagę podczas zakupu wody do biura?

Z jakimi kosztami muszę się liczyć?

Przede wszystkim należy mieć świadomość, że przedsiębiorstwa oferujące dostawę wody zwykle wychodzą naprzeciw oczekiwaniom finansowym, które są przed nimi stawiane, dlatego hurtowy jej zakup jest z pewnością korzystnym rozwiązaniem. Koszt niespełna dwudziestolitrowej butli wody to mniej więcej dwadzieścia złotych, co jest, należy przyznać, niezwykle przyzwoitą stawką, jeśli wziąć pod uwagę ceny wody butelkowanej w supermarketach. 

Rożne dystrybutory

Aby jednak woda do biura była przystępna jeśli chodzi o konsumpcję, warto nabyć lub wypożyczyć odpowiedni dystrybutor wody. Są ich różne rodzaje, ale najbardziej popularny i opłacalny jest dystrybutor butelkowy – to urządzenie znane ze wszelkich urzędów czy szpitali. Można oczywiście kupić ten sprzęt na własność, ale istnieje również niezwykle korzystna pod względem finansowym możliwość wynajmu – miesięczny czynsz za dystrybutor wody to zwykle kilkadziesiąt złotych. 

Wodę pić należy

Woda do biura jest niezbędna dla dobrego samopoczucia pracowników. W związku z tym nie powinniśmy oszczędzać na liczbie dystrybutorów oraz jakości wody, na której cotygodniowe dostawy się decydujemy. Na pewno wpłynie to również na efektywność pracy.